Lite småsenil

0kommentarer

På händelselösa dagar är bloggen också händelselös. Jag vet faktiskt inte riktigt vart den här dagen har försvunnit. Pluggdag, så har mest spenderat dagen med att läsa.. och mer av det blir det imorgon.. jag är ingen som tycker om att läsa böcker. Jag tappar bort mig själv, tänker på annat, blir trött.. Föredrar skrivdelen av skoluppgifter men man kan ju inte alltid göra saker som är roligt. Är åtminstone intressanta saker jag läser om men det hjälper tyvärr inte min trötta hjärna från att tappa bort sig själv. Sambon uttryckte sin oro härom dagen för hur otroligt glömsk och senil jag kommer bli när jag blir äldre.. eller som han sa det.. "när du blir senil på riktigt".. för jag är lite småsenil nu. Jag glömmer bort ord, glömmer konstant bort vad jag håller på med, finner ofta mig själv ståendes någonstans i lägenhetem då jag varit på väg någonstans men glömt vad jag skulle göra. Tror att min hjärna behöver semester!

Kommentera

Publiceras ej