Solig promenad idag

0kommentarer

Det var fint väder med sol och 11 plusgrader i skuggan idag så när sambon slutade jobbet gick vi direkt ut på en 35 minuters promenad. Det kändes dock rätt tungt idag, mina ben och då framförallt det jag skadade för några veckor sen gjorde ont vid varje steg men men, fick ju i alla fall röra på mig lite!
 
 
Jag är så ljuskänslig i mina ögon så solglasögon är verkligen att föredra när jag är ute i solen
 
 
Fina Halmstad!
 
Kvällen har gått i ett den. Lagat massa mat för att få matbackar, pratat med min mamma (facetime), fått rygg och vadmassage (mina vader is killing me) av Philip, handlat lite mat som inte fanns på veckohandlingen i måndags och tittat ett avsnitt av criminal minds. Sjukt hur fort dagarna går nu! Jag klev ju nyss upp!

Kommentera

Publiceras ej