Sommarjobb och en till bra dag!

5kommentarer

Ytterligare en fullspäckad dag. Fick bra feedback på min uppsats och känner mig nöjd med redovisningen.. fick även ett samtal om att jag fick sommarjobbet jag var på anställningsintervju för förra veckan! Woop! 2 fantastiska dagar i rad! Jag tackar och tar emot och njuter av tillvaron! Kände mig dessutom fin idag i mina kläder och den sminkning jag gjort och fick även komplimanger för båda delarna.. Jag måste bli bättre på att ge komplimanger för det gör ju så himla mycket när man får dom själv.. meeeen, sa jag att jag fått sommarjobb! Helt sjukt, jag är nu en sån som fått jobb direkt efter utbildningen (även om det bara är sommarjobb) och då precis det jag utbildat mig till dessutom! Så glad, tacksam, exalterad och nervööös!
 
 
Glad i packkaoset!

5 kommentarer

Mamma

29 Apr 2014 20:33

Grattis än en gång :D. Jag är så glad för sin skull. Du förtjänar verkligen allt positivt som kommer till dig nu <3

Mamma

29 Apr 2014 20:33

Grattis än en gång :D. Jag är så glad för sin skull. Du förtjänar verkligen allt positivt som kommer till dig nu <3

Marielle

29 Apr 2014 21:28

Grattis!! Vad kul!! Har man fått in en fot på ett ställe, får man ofta fortsätta jobba även efter sommaren...om ni inte har flyttat norrut då vill säga... Jättefin bild!! Visst blir man glad av komplimanger... Jag har blivit bättre på att säga något positivt även om det är till en främling. Ibland ser de lite konstigt på mig men jag tror nog de blir glada! ;-) M.

Lotta

30 Apr 2014 08:52

Är du redo för en månadsutmaning i maj? Hade varit roligt att få dig med. Kanske är det mycket just nu runt dig i flyttlasset men då kan det kanske vara en utmaning som värnar om lugn eller liknande. Det har inte någon betydelse vad det är för utmaning men det får vara vara EN och den ska vara EN månad. Överraskningar till dem som fullföljer o klarar sin utmaning! Kom in o sätt ditt mål på min blogg!
//Lotta

Ann-Sofie

05 Jun 2014 14:11

Du är så vacker Sara och jag är så imponerad av det arbete du lagt ner och det arbete jag vewt du kommer klara av i framtiden!

Kommentera

Publiceras ej