Tröttot

0kommentarer

Idag har jag haft en riktigt trötterdag. Efter handledningen i förmiddags (som gick bra) har allt varit som i en dimma. Jag har stirrat på min datorskärm med dokumentet för C-uppsatsen öppen i flera timmar och bara lyckats skriva ner 3-4 rader. Verkligen helt slut. Antingen är det bara något för idag eller så har jag något skit i kroppen, misstänker att min herpes i ögat är tillbaka och är den det är det kanske inte konstigt att jag känner mig så här. Är inte bara trött utan har rätt ont i kroppen också. Brukar må halvtasktigt i samband med herpesen nämligen. Nåväl, hoppas på att vara lite piggare imorgon, har mycket att göra :)
 
Fick i alla fall veckohandlat tidigare under kvällen så nu är kyl och frys fyllda med bra saker igen. Alltid skönt även om det var grymt jobbigt att masa sig runt i affären :)
 
Känner mig sjukt pepp på att se nya siffror på vågen förresten. Ska bli så härligt att se hur siffrorna tickar ner nu på 150 talen. Känns också riktigt skönt att vara i fas redan efter en vecka, det är aldrig kul att gå ner kilon som man redan gått ner innan. Nya siffror är betydligt roligare!
 
 
Dagsformen ;)

Kommentera

Publiceras ej