Kostkontrollen.se

2kommentarer

Kommer bli lite ändrad kost de kommande veckorna här då jag har fått möjlighet att äta enligt ett skräddarsytt kostschema från kostkontrollen.se. Jag ser väldigt mycket fram emot det här och känner att det är precis vad som behövs för mig just nu. Något nytt och spännande! Jag tror och hoppas att det kommer vara den där sparken i baken som jag verkligen behöver. Kommer dessutom att öka rejält på promenader (morgonpromenad + en till under dagen).

Börjar på måndag! Är riktigt peppad! 

2 kommentarer

Marielle

15 Feb 2014 21:12

Vad spännande!! Det blir kul att höra vad du tycker om programmet! Lycka till!! :-) M.

Viktväktarinnan

15 Feb 2014 22:10

Vad kul! Alltid skönt att följa ett program, mycket tryggare och lättare när man har riktlinjer att följa :-)

Kommentera

Publiceras ej