Lite friskluft under gårdagen

2kommentarer

Det var jättefint väder igår så Philip tyckte vi skulle åka ut en sväng till Tylösand för att få lite friskluft och njuta av den fina utsikten. Idealiskt vore väl en promenad där men jag är fortfarande så förkyld (med förkylningsastma som gör mig helt slut) så en miljon trappor räckte mer än väl :)  Det är sååå fint där, tänkte bjussa på lite foton från igår. Vi gick även ner till stranden efter bilderna.
 
 
 
 
Födelsedagskillen ;)
 
 
.. och en sleten Sara :)

2 kommentarer

Lotta

26 Feb 2014 20:23

På vad underbart det ser ut!

Svar: Ja det var jättehärligt :)
Sara

Anna

27 Feb 2014 11:47

Å, Tylösand! Det är ju så fint! Jag har vänner som gifte sig där (jag vigde dem) och det var verkligen fantastiskt lyckat. Iskallt men strålande sol och klar luft. Jag har inte kommenterat på ett tag men tittar in och läser med jämna mellanrum. Ditt nya kostprogram verkar effektivt. Det ska bli spännande att se slutresultatet av de här veckorna.

Ha det så fint!
Anna

Svar: Ja det är grymt fint där! :) Åh jag kan tänka mig att ett bröllop där är fantastiskt! Ja jag tror på kostschemat, det känns riktigt bra! Tycker också det ska bli spännande! ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej