Minispa, fotografering och väldigt snabba dagar

0kommentarer

Så var det lördag och jag vet inte riktigt hur men dagarna bara speedar sig förbi just nu. Jag hinner bara vakna så är det dags att sova och jag är inte helt säker på vad som hänt däremellan.
 
Gårdagskvällen tillbringade jag i alla fall med sambon, vi spelade spel (helt besatt av sequence spelet just nu) och hade minispa med olika ansiktsmasker, black head strips och allt sådant. Älskar att han är med på mina påhitt, blir mycket roligare att göra det tillsammans. Allmänt har jag de senaste månaderna försökt att vara duktig med ansiktsmasker och smörjande av ansikte med mjukgörande. Min hud älskar det tydligen och jag som alltid har så mycket problem med hyn har knappt några alls nu. Så skönt.
 
 
 
Gårdagen började dock med fotografering av lägenheten, redan 8.30 på morgonen. Gick jättebra och fotografen verkade vara nöjd med utseendet på lägenheten och sina bilder. Hoppas att dom blev bra! Får länka hemnet länken här sen när lägenheten kommer ut där. Det börjar hur som helst hända konkreta grejjer nu! Spännande, rolig och lite lite läskigt! Hoppas att vi inte blir hemlösa, haha ;)
 
 
En av buketterna till homestylingen :)
 
Vad dagen har att erbjuda är jag osäker på men jag sa just hejdå till en kompis som hälsade på här och sambon är ute och springer med sin kompis. Bra start på lördagen i alla fall :)

Kommentera

Publiceras ej