Peppad ändå

3kommentarer

Förkylningen håller i sig så pausar promenerandet även idag. Känner mig inte alls pigg i kroppen. Nackdelen med att umgås med minimänniskor som går på dagis är ju att man drar på sig sånt här lite oftare än man tycker det är nödvändigt. Jag har alltid varit benägen att bli smittad dessutom, dåligt immunförsvar antar jag.
 
Tjuvvägde mig imorse också och om det resultatet håller i sig på måndag är jag en glad en men vi får se! Känns riktigt bra även om jag nu lyckades dra på mig den här sjukan! Riktigt peppad! :)
 
Blir för övrigt väl omhändertagen här hemma av sambon, igår fick jag både ryggmassage, benmassage och fotmassage och sen order om att sitta upp för då var fotbad fixat till mig. Jätteskönt!

3 kommentarer

C

24 Feb 2014 12:27

Jag vet ju inte om du redan äter D-vitamin men om du inte gör det så börja. Det har gjort under med mitt immunförsvar...

Svar: Tar 5 ml flytande D vitamin sen en vecka :)
Sara

Anonym

24 Feb 2014 21:01

då kommer det bara att bli bättre! :-)
Jag äter det i tablettform och tar dagligen 2 såna här http://www.vitapost.se/sv/artiklar/d3-vitamin-mervital-90-tabletter.html

C

24 Feb 2014 21:04

kommentaren stack iväg innan jag skrivit klart... jag tar dagligen 2 såna under slutet på september tills slutet på april, om det är en dålig sommar så tar jag nån tablett då och då även under april-september.

Svar: Jag tar denna http://www.svensktkosttillskott.se/produkter/d3_vitamin_flytande
Jag hoppas det kommer hjälpa mig också :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej