Promenad

1kommentarer

Vi tog en kvällspromenad idag! 30 minuters promenad runt omkring i stan och vid Nissan. Är genomsvettig och helt andfådd (kom just hem). Var riktigt tungt men skönt ändå på något sätt att ha fått in en promenad, men ja tungt.
 
På tal om promenader så beställde jag nya promenadskor idag. Jag hoppas att de passar, mina fötter är egentligen inte sådana som man borde beställa skor på nätet till.. men men, det var ett bra erbjudande så hoppas på det bästa. Jag pallar inte mina stenexploderar skor längre, pinsamma!
 
 
Dessa blev det, från sportamore.

1 kommentarer

Lotta

27 Feb 2014 23:15

Vad skönt med promenad! Jag har suttit still alldeles för länge nu så imorgon längtar jag efter att få röra mig lite. Även om det inte blir en promenad så kommer det att bli flanerande år symässa o i affärer!

Svar: Den roliga sortens rörelse ;) Ha det så roligt!
Sara

Kommentera

Publiceras ej