Spånar på belöningarna..

1kommentarer

Ja det här med belöningar var inte helt lätt. Vill sätta belöningar som jag faktiskt kan se fram emot, som betyder något. Saker jag inte kunnat eller velat göra vid högre vikter eller bara saker som jag verkligen tycker om att göra.
 

149.9 (-50kg) Hotellnatt i Helsingborg med sambon

139.9 (-60kg)

129.9 (-70kg) Frisörbesök med färgning osv (aldrig färgat hos frisör innan).

119.9 (-80kg) Weekend (stad i Sverige eller utomlands) med sambon

109.9 (-90kg) Spa/ansiktsbehandling

99.9 (-100kg) Personlig tränare


Så här tänkte jag mig, men jag kan verkligen inte komma på andra belöningen. Det är nog "nära" för att jag fortfarande ska ha problem att göra vissa saker på grund av min storlek men nog långt bort för att jag inte vet vart jag kommer bo när den vikten kommer. (Jag ska banne mig ta första innan vi flyttar från Halmstad). Kanske lägger till något på -100 kilo belöningen.. den är ju stor! Tänkte först shopping men jag vill ju ner mer i vikt så känns onödigt att gå all in på shopping då utan det får komma sen. Nåväl gott om tid för att fundera på det. -60 belöningen får jag fundera lite mer på.

1 kommentarer

Lotta

24 Feb 2014 06:35

Vilka bra belöningar. Tycker att du kanske kan lägga till att köpa några snygga träningskläder på - 100kg. Då är det ju trevligt att gå iväg o träna också :)
Härligt med hotellövernattningar- den snor jag till våra belöningar här hemma. Har länge funderat på mina men glömt att skriva ug det på bloggen så det får nog bli snart. Kämpa på!
Lotta

Svar: Bra idé med träningskläderna, ville lägga in det någonstans men kom inte på vart innan men det lät ju perfekt med ditt förslag, speciellt då personlig tränare är min belöning då :)
Ja, det är ju så grymt mysigt med en hotellnatt :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej