Städa istälet för promenad

0kommentarer

Vill så gärna komma igång med promenaderna och tänkte försöka ta mig ut på en imorse men insåg rätt snabbt att det är nog bättre att jag för stunden håller mig till eftermiddag eller kvällspromenader. Har sådana astmabesvär på morgonen (förkylningsastma).. men men, kanske nästa vecka blir bättre på den fronten.
 
Idag blir det att röra på sig ändå, dags att göra lägenheten "perfekt" igen till morgondagens visning som är det tredje och vad jag vet sista visningen. Det har dock redan kommit in två bud så det känns spännande! Något som också är roligt är att jag för skojs skull kollade upp hur mycket jag tappat i bmi sen start (baserat på måndagens vikt). 13.2 minus i bmi! Inte för att bmi är allt såklart men det är ju ändå roligt att titta vad som händer på den skalan också!
 
:)

Kommentera

Publiceras ej