Tisdagmorgon

0kommentarer

God morgon!
Kommit hem från morgonpromenaden för ett tag sen och har sen mätt upp de olika delarna av min frukost och nu väntar jag på att bären ska tina lite och att keson ska kylas lite extra av bären. Det är så jag gillar det i alla fall ;) Idag blev det 36 minuter promenad och jag känner verkligen skillnad dels på hur det var att gå igår och hur det var att gå idag, var mycket piggare i gången idag men också på hur jag känner mig nu efteråt. Känner mig mer pigg och glad idag vilket visserligen kan bero på att jag har en ledig dag idag och igår var det fullpackat av måsten ;)
 
Har funderat på en sak.. är ni sådana som tänker en massa och kommer på en en drös av smarta saker när ni promenerar? Jag önskar på ett sätt att jag var sådan men när jag går så är jag helt nollad i hjärnan, tänker nog aldrig så lite som när jag promenerar vilket känns som slöseri med kvalitets tänktid då det känns som att alla får sina smarta planer under sin promenad. Samtidigt tänker jag allt för mycket övrig tid så det kan vara skönt att vila hjärnan lite under promenaden ;)
 
 
Väldigt dimmigt ute idag, hoppas det inte blir regn senare idag till min andra promenad!

Kommentera

Publiceras ej