40 minuter.

1kommentarer

Första promenaden i snön är avklarad nu :) Har känt i flera dagar att jag vill ut och promenera men jag har avstått i rädsla för att min rygg ska bli sämre men idag kunde jag inte vänta längre! Frågade sambon om han ville med ut och som den stora supporten han är så hängde han på. 3 km (en meter innan porten ropade appen ut att det vi gått 3 km) på 40 minuter. Det var en skön promenad för mig och en iskall för min söta skåning. Nu hoppas jag min rygg tyckte det var en bra idé också bara!
 
 
Vinterland.

1 kommentarer

Amanda

19 Jan 2014 20:30

Har själv vart lite seg med promenader nu när det varit snö. Vart så halt och jobbigt. Grymt att du kom ut fastän du har ont i ryggen!

Svar: Ja det är så drygt med snön eller ja, framförallt isen.. man vill ju inte slå ihjäl sig för att man försöker vara hälsosam ;) Hoppas våren kommer snart, haha ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej