6 januari

3kommentarer

Im back! .. och så är även ett antal extra kilon. Jag tappade det HELT under jul och nyår. Verkligen helt. Exakt vad det beror på vet jag inte men faktorer som spelade sin roll var: det var jul inklusive alla frestelser som finns under den tiden, sambon var ledig i 17 dagar = semestermode! .. och jag var allmänt ledsen och deppad många av dagarna för jag saknade mig familj så mycket, det kändes riktigt tungt att inte fira jul med dom i år. Den viktigaste faktoren är ju så klart att jag inte orkade stå emot frestelserna, att motivationen inte var där.
 
Hur som helst! Nu kör jag igång igen!  Redovisar vad vågen skrek argt åt mig nedan.
 
Förra gången jag vägde migt: 163.0 kg (16 dec)
Dagens vikt: 167.2 kg
Ökning på: 4.2 kg

3 kommentarer

Jennie

06 Jan 2014 16:23

Härligt att vara igång igen :) Följde dej under vösten och kommer fortsätta nu när du skriver igen! Kämpa! :)

Svar: Vad härligt! Ja nu jäklar, nu ska det rasa kilon! :)
Sara

Estelle

06 Jan 2014 17:24

Nu byter vi blad och kämpar mot nya mål viktvännen, tycker det är så härligt att du är tillbaka

Svar: Ja, det känns toppen! :) Ska bli kul att följas åt!
Sara

Sophie

06 Jan 2014 20:49

<3

Svar: <3
Sara

Kommentera

Publiceras ej