En snöig fredag

2kommentarer

Freeedag! Gårdagen slutade som den började men det var igår, idag är en annan dag och jag ska försöka göra både denna dag men också helgen betydligt bättre!
 
Dagens planer:
Vila min kassa rygg i soffan titandes på olika serieavsnitt på datorn.
Ta helg! (med sambon efter kl 15.)
Hälsa på sambons bror med barn för att umgås och äta middag där.
 
Inte allt för avancerade planer idag med andra ord. Min rygg blir inge bättre trots tabletter, voltarensalva, massage och vila. Var rätt jobbigt igår när jag satt vid datorn på jobbet i 5 timmar.. ville bara lägga mig ner och vila ryggen då!.. Lägga mig ner är dock precis vad jag ska göra nu.. gör ont om jag sitter eller står för länge (vilket inte är länge alls).
 
... men, positivt var det ja.. hehe, lite att jobba med på den fronten känner jag ;)
 
Hoppas ni har en trevlig fredag! :)

2 kommentarer

Nina

17 Jan 2014 12:50

Hoppas din rygg blir bättre i helgen. Det är INTE kul när man knappt orkar stå en kvart innan ryggen börjar värka. Usch.

Ha en bra helg (förhoppningsvis utan värk)!

Svar: Nej det känns rätt trist faktiskt :( Ha en bra helg! :)
Sara

Mizca

17 Jan 2014 14:28

Svar: Åh, tusen tack! Skoj att höra :)

Kommentera

Publiceras ej