Inre stress

0kommentarer

Ni får ursäkta att det inte blir mycket uppdaterat här. Tiden går så snabbt just nu och dagarna bara springer i från mig. Skola, jobb, jobbsökande, en massa praktiska detaljer som ska fixas i mitt liv, köpande av ny bil (yes!), fixa med försäljning av en triljon skolböcker som ska skickas titt som tätt. Ja jag vet inte.. det är bara väldigt mycket just nu och jag känner en inre stress som gnager på mig. Kan inte riktigt slappna av någon gång under dagen utan är som på spänn hela tiden då jag vet att det är så mycket att göra just nu. Inte direkt optimalt för viktnedgång då det, för mig, kräver att jag är helt inne i just det och inte har massor av annat på hjärnan. Aja bara att beta av listan på saker att göra så blir det nog bättre sen..

Kommentera

Publiceras ej