Mitt sovrum :)

3kommentarer

Efter att ha bockat av några punkter på min att göra lista kände jag för att fixa ordning sovrummet lite och fota för det har kommit lite nya saker dit senaste månaden. Jag är förresten en sån som tror på att inte ha tv i sovrummet för jag tror man sover så mycket bättre utan det. Jag har alltid haft tv i mina sovrum innan men inte sen jag flyttade till Halmstad för tre år sen och jag har aldrig sovit bättre eller somnat fortare när jag väl lägger mig än under den här perioden. Min sömn var helt katastrof förr så även om min sömn inte är perfekt nu så är det en otrolig förbättring. Förr tog det flera, flera timmar innan jag kunde somna och nu somnar jag ofta på fem minuter när jag väl lägger mig. Hur som helst, så här ser vårt sovrum ut för de som är intresserade ;)
 
 
"Byrån" är en julklapp från Philip och där har jag numer allt mitt smink, hårprodukter, naggellack osv. Ja den är full.. sjukt. Golvlampan och spegeln ovanpå köpte vi på ett Ikeabesök i slutet av december. Blomman i fönstret följde med oss från Gekås och gardinerna fick vi hem förra veckan från Jotex.
 
 
Kuddarna som matchar gardinerna är också nya och från Jotex :) Sängborden är från Ikea besöker i december, de är i plåt och såå mycket bättre än de fula klumparna vi hade innan.
 
 
Här ser man dom bättre, sängborden, tyvärr är det lite sladdar under som stör ihjäl mig som vi inte ordnat än. Förra sängborden stod inte på ben så då gömdes allt sådant.
 
 
En annan vinkel :) Inte helt nöjd över det som står på lackhyllan.. håller på att flyttar omkring en massa "pynt" mellan sovrum och vardagsrum nu i dagarna men blir aldrig nöjd med något av rummen.
 
Älskar vårt sovrum :) Det är en bra storlek och inger ett lugn som hjälper till när det är sovdags!

3 kommentarer

Mamma

14 Jan 2014 17:33

Så fint :). Sängborden är jättesnygga och byrån perfekt för smink och sånt'.

Svar: Håller helt med! ;)
Sara

Angelica

15 Jan 2014 17:40

Jätte fint sovrum =) Är samma för mig, ingen tv i sovrummet. Haft det förr men inte sedan jag flyttade till denna lägenhet, 4år sedan snart.

Svar: Tack :) Så skönt utan tv!
Sara

Jenny

16 Jan 2014 08:56

Fondtapeten du har är så sjukt snygg, älskar den verkligen!

Svar: Ja, vi hade tur att den fanns där när vi köpte lägenheten, tycker också den är snygg! :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej