Morrn

1kommentarer

Godmorgon! Så var vi tillbaka till vardagen igen. Tidig morgon (snacka om att vi vänt dygnet under ledigheten) och saker planerade för dagen. Ska träffa en klasskompis om cirka 50 minuter på bibblo för att förbereda vår muntliga redovisning av den tenta vi skrev förra månaden (redovisning i morgon).
 
Har hunnit äta frukost, måla naglarna och det vanliga göra mig iordning racet och nu sitter jag mest här och fryser ihjäl. Fryser väldigt mycket nu för tiden. Vet inte om det har att göra med viktnedgång eller om det bara råkar vara så just nu.
 
Hoppas att ni får en fin dag!

1 kommentarer

Jenny

07 Jan 2014 10:19

Jag fryser hel del bara har gått ner i vikt.
För innan frös jag sällan.

Svar: Jag brukade inte heller frysa utan tvärtom var jag alltid varm när alla andra var kalla :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej