Påfyllt!

1kommentarer

Då var planering av mat och veckohandling utfört! Vi rensade även kyl, frys och skafferi innan idag och slängde en massa skit så nu finns det bara bra och nyttiga saker att äta här hemma. På tal om att kroppen min lägger hinder för mig själv (som jag skrev i inlägget innan) så lyckades den idag igen när jag ramlade ner för en trappa i trappuppgången. Hade kunnat vara värre, nu blev det mest att jag kanade nerför trappen med mitt ena ben som "pulka". Det benet gör aningen ont nu men det ska nog inte påverka allt för mycket men det känns ju bra typiskt! ;)
 
Har för övrigt köpt en ny kamera så tanken är att det ska bli mindre mobilbilder och mer av lite bättre kvalitet här i bloggen. Jag är dock inte så superduktig på att fota med den men det blir säkert bättre allt eftersom! :)
 
.. och bara för det så slänger jag in en mobilbild, haha. Fotade vagnen i affären idag. Vi hade mycket av proteinet vi ska använda i veckan hemma redan så blev mest annat.
 
 

1 kommentarer

Estelle

06 Jan 2014 20:08

Aj gör det ont i benet?
Finns risk för blåmärke så smörj redan nu med olivolja det är super mot blåmärke eller om man som barn ramlar och skrapar knä eller slår i, blåmärket blir inte så markant om man smörjer snabbt.

Spännande att få se veckans mat :)

Svar: Ja det gör ont på några ställen i benet, syns ingenting (än) i alla fall. Olivolja?! Det var något nytt haha, får testa det.. inte för att jag brukar få blåmärken särskilt ofta, tror inte dom når fram genom alla lager fett ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej