Ryggont och veckohandling

2kommentarer

Efter tentaplugg, veckohandling och matlagning verkar min energi ha tagit slut. Eller ja.. min kropp är slut vilket beror framför allt på att jag har ruskigt ont i ryggslutet/svanken vilket sprider sig mot höfterna och upp längs halva ryggraden. Vet inte riktigt varifrån det kommer men kanske kroppen reagerar på återupptagandet av promenader. Hoppas på att det känns bättre imorgon!
 
 
Tänkte att jag kunde fota vagnen även denna vecka. Idag blev det lite mer handlat så det är en väldigt rörig vagn. Nu har vi så vi klarar oss veckan ut med undantag från cola zero som vi köper när helgen närmar sig. Flera nya rätter denna vecka så det ska bli spännande :)

2 kommentarer

linda

13 Jan 2014 18:42

När vi handlar brukar det stå två treåriga pojkar i vagnen. Lite mindre plats för varorna då. O vi brukar behöva platsen då vi är sju i familjen:). Du får berätta om du äter något extra smaskigt.

Svar: Oj ja kan tänka mig att det blir aningen ont om plats för maten då! :D Det ska jag göra! :)
Sara

Marielle

13 Jan 2014 20:57

Här kommer ett tips på en websida med goda, nyttiga recept + en del bra tankar runt träning och sund livsstil. Portionerna har max 400 kcal, oftast mycket mindre! Superbra!!! :-)

http://tillagat.se/deffmat/

Kolla in sidan, jag tror att du kommer att tycka om den! :-) M.

Svar: Perfekt! :) Hittade flera recept som jag ska prova bara efter några minuters kikande på den sidan! Tack för tipset!
Sara

Kommentera

Publiceras ej