Snart slut på terminen

2kommentarer

God morgon på er. Idag var det riktigt tungt att kliva upp och mellan snoozningarna drömde jag hela tiden att någon sa åt mig att jag inte behöver kliva upp, jag kan ignorera alarmet. Önskedrömmande! Idag är sista dagen på min ena kurs, rekryteringskursen, och det som är kvar är ett seminarie där vi ska redovisa våra tentor muntligt. När det är avklarat måste jag sätta i gång med min hemtenta i handikappsrätten som jag har 7 dagar på mig att göra. Snart är denna termin avklarad, snart påbörjar jag min sista termin och snart är jag återförenad med min klass (haft valbar termin). Ska bli skönt!

2 kommentarer

Estelle

08 Jan 2014 19:48

No problemas du kan få låna mina barn när de hör klockan ringa så studsar de pigga upp även om de snarkat minuten inna , tur är nog det för jag hade somnat om och tveksamt om jag hörde när den ri gde igen.

Spännande saker du läser vad ska det bli av dig :)

Svar: Haha, ja barn är bra som alarmklockar :)
Läser ett program som heter socialt arbete - ledning och organisering vilket utbildar oss till chefer inom äldre-/handikappsomsorgen men vi får se vad det blir av mig :)
Sara

Lotta

10 Jan 2014 22:48

Du kan få låna min son också =)

Svar: Haha ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej