Storstädning är bra träning

0kommentarer

Hela dagen igår ägnades åt att storstäda lägenheten. Mycket av den där otacksamma städningen som inte syns och som under tiden man pysslar med den så är lägenheten ännu mer stökig. Rensning, organisering, torka skåp osv. Vi tog paus bara för att köpa mer rengöringsmedel på rusta. Idag är mina händer torra och stela och min kropp tror den sprungit några mil ;) Var nog rätt så bra "träning" för min kropp igår. Alla muskelgrupper fick nog känna att de levde, eller ja.. det känns då så idag i alla fall.
 
Har även tagit tag i mina skolböcker och lagt ut annonser på blocket för en triljon av dom. Lär inte få sålt alla men vore trevligt om några såldes i alla fall. Jag har köpt nästan alla böcker under 2½ år nu och inte sålt en enda av dom so far. Det är förövrigt sjukt vad dyrt kurslitteratur är.
 
Sista dagen ledig nu innan sista terminen drar igång (intro och första föreläsningen imorgon). Känns helt sjukt att det är sista terminen.

Kommentera

Publiceras ej