Utropstecken, utropstecken!!

3kommentarer

Heeeelg! Ska bli grymt skönt - min plan? "Sova ikapp"! .. har redan sovit 2 timmar efter jobbet.. så otroligt trött! Ska försöka klämma in någon promenad också. Vi har ett spår väldigt nära vår nya lägenhet där sambon brukar springa och jag promenerar runt, så möts vi ibland i spåret och jag hejjar på honom :)
 
Tänkte mest säga hej för att hålla bloggen vid liv! Har förresten också fått betyg på min uppsats nu, VG! Förra året var det en i klassen ovanför mig som fick högsta betyget så jag känner mig riktigt glad över betyget! Som jag kämpade! Den är även publicerad nu (idag) på internet så vem som helst kan läsa den! Känns otroligt skönt att allt det är klart nu! Stora stenar som rinner av mig!
 
Hoppas att ni får en superfin kväll och en härlig helg!!

3 kommentarer

Sophie

28 Jun 2014 00:32

Grattis!! Så jäkla duktig du är! 👏

Mamma

28 Jun 2014 08:06

Du är superduktig :)!

Marielle

28 Jun 2014 14:00

Grattis till det fina betygen! Skönt när man får så bra resultat efter att ha jobbar så hårt med en uppgift! :-) M.

Kommentera

Publiceras ej