-40 kilo bildjämförelse

22kommentarer

Vid varje -10 jag går ner så ber jag sambon ta bilder på mig och det gjorde han såklart även vid startvikten.Jag har funderat lite på om jag ska lägga ut dom här bilderna, känns lite konstigt när jag bara har en t-shirt på mig men jag tycker ju egentligen inte att det är något fel så äh, jag lägger ut. Mer hud än så finns det gott om på nätet.
 
Gjorde "kollage" av gårdagens bilder (-40kg) och startbilderna (199.9kg) för att det ska vara lättare att se. Det är samma t-shirt jag har på mig. Det är inte helt lätt att få exakt samma vinkel då både lägenhet (bakgrund) har förändrats och vi har även bytt kamera men man ser ju på ett ungefär i alla fall!
 
 
 
Förhoppningsvis ser ni vilken bild som är vilken ;)
Den vänstra bilden har tyvärr skuggor vid ryggen.. dålig belysning där i hallen.

22 kommentarer

Sophie

11 Mar 2014 12:20

Vilken skillnad!! Du är så fanstiskt duktig!

Svar: Tack! :D
Sara

yelling timber

11 Mar 2014 13:06

Ja, jättestor skillnad! Allra tydligast tyckte jag det var i ansiktet. Ser nästan ut som en annan person ju! =) Grattis och heja!

Svar: Håller med, ansiktet är det verkligen skillnad på! Blev rätt förvånad över hur mycket igår när jag jämförde bilderna.. ser mycket friskare ut i ansiktet :) Tack!
Sara

Jenny

11 Mar 2014 14:20

oj vilken skillnad! bra jobbat!

Svar: Tack! :)
Sara

Mizca

11 Mar 2014 17:48

JÄVLAR!!
Vilken kolosal förändring. Det syns otroligt mkt.
Tshirten är ju längre ner på den nya bilden tex.. det märks. Ditt ansikte är mindre också.
Du strålar.
Grymt bra jobbat :) Grattis!!

Svar: Åh tack, vad snällt :)
Sara

Therese

11 Mar 2014 18:24

Wow! Heja heja!

Svar: :D
Sara

Agneta

11 Mar 2014 18:32

Hej! Läser din blogg varje dag och är grymt imponerad av dig, du gör ett fantastiskt jobb! Å vilken skillnad på bilderna, 40 kg är ju jätte mycket och det syns ju verkligen! Grattis och lycka till med fortsättningen! Du är verkligen en inspirationskälla :)

Svar: Tack för kommentaren! Jättesnällt!
Sara

Mamma

11 Mar 2014 19:15

OMG vilken skillnad! Det syns precis överallt. Såååå bra jobbat!

Svar: Tack! :D
Sara

Marielle

11 Mar 2014 19:28

WOW!! Vilken STOR skillnad!! Hoppas du känner det i kroppen också - att det går lättare att vara aktiv, mer ork, energi osv... Ditt ansikte har en helt annan glöd nu!! Det ser ut som du har fått mer självförtroende, är nöjdare och gladare!! Kanonbra jobbat Sara!! Kram, Marielle!!

Svar: Tack! Ja det känns lättare i kroppen nu, jag kan göra mer saker även om det såklart finns en hel del som fortfarande kan förbättras :) Jag mår generellt mycket bättre idag än vad jag gjorde tidigare och det har både med viktnedgången och annat i livet att göra. Är på en mycket bättre plats idag bara :)
Sara

Moa

11 Mar 2014 20:01

Oj, vilken skillnad! Starkt jobbat :) Du lyser mer nu än på de första bilderna, känns som du har en naturligt bättre hållning med.

Svar: Tack! :D
Sara

Eva

11 Mar 2014 20:53

Jättebra jobbat. Imponerande!

Svar: Tack så jättemkt :))
Sara

Nina W

11 Mar 2014 22:31

Men jösses vilken skillnad! Det är ju som en helt annan person! Särskilt i ansiktet syns det, precis som flera andra skriver.

Så himla bra jobbat. Grattis till -40 kg!

Svar: Tack tack! Så snällt skrivet :)
Sara

Lisa

11 Mar 2014 23:27

Häftig skillnad! Syns särskilt i ansiktet, vad pigg du ser ut! Verkligen peppande att se hur duktig du varit!

Svar: Tack vad snällt :)
Sara

C

12 Mar 2014 07:39

Det ser ut som att du gjort ett ansiktslyft :-) Imponerande!

Svar: Haha ja kanske det gör ;) Tack!
Sara

Therese

13 Mar 2014 13:08

WOW!!! Vilken skillnad! Du är så otroligt duktig och jag önskar att jag hade samma motivation som dig!
Riktigt bra gjort av dig! =)

Svar: Tack vad snäll du är :) Det är ju inte en minskning som har gått över en dag utan började ju redan 2012 så jag har haft tid på mig att ha upp och nergångar :)
Sara

Madde

14 Mar 2014 08:02

Vilken skillnad! Kul att jag hitta in här och kommer garanterat kika in igen. Stort lycka till på din resa :)

Svar: Tack :).. och vilken resan du själv gjort! Imponerande! :)
Sara

Bettan

15 Mar 2014 08:05

Fantastiskt Sara! Det är en enorm skillnad. Trots skuggan på ryggen ser man stor skillnad även där. Jag tror att jag någon gång har skrivit att du har smalt ansikte och att jag inte trodde att det skulle försvinna så mycket där. Så fel jag hade. Det är stor skillnad där också.
Stor grattiskram!

Hanna

15 Mar 2014 10:55

Instämmer med alla andra STOR skillnad! Att ta bilder är verkligen en fantastisk motivation.

Och du ser så pigg ut nu! :)

CG

16 Mar 2014 20:31

Jisses vilken skillnad!!! Kul för dig o jäkligt bra jobbat!

Bra du är som vågar lägga ut foton, jag är alldeles för feg... :-D
Även om jag skulle velat men vem vet nån gång kanske även mina foton kommer upp..

Kram ♥

Sofia Nilsson

17 Mar 2014 14:26

WOW det är ju verkligen skillnad! STORT GRATTIS! Det måste kännas fantastiskt och kul att ha sådana bilder att jämför med. Jag har också tagit bilder, men inte vågat lägga ut. Kanske kommer någon dag men tycker du är tuff som gör det och samtidigt inspirerar andra.

Heja! heja!

Jannica Enneby

08 Apr 2014 19:14

SHIT!?!?! Fan va grym du är!!! Gör du detta på egen hand eller har du gjort operation? Hur som så är du riktigt grym!!!

Svar: Tack! Ingen operation för mig utan gör det på egen hand :)
Sara

Moster

09 Apr 2014 19:58

Som sagt... STOR skillnad. Blir kul att se ytterligare resultat i september!

Svar: Ja till september borde ju en massa till kilon försvunnit om allt går som det ska :)
Sara

Margaretha Grönqvist

27 Jun 2014 19:18

Jajamensan, wow det syns. Så underbart härligt jobbat.

Kommentera

Publiceras ej