Kvällsprommis i nya skorna

0kommentarer

Hämtade mina nya skor idag så nu på kvällen tog jag med dom och sambon ut på en promenad (36 minuters). Jag vet inte om det är för att jag varit sjuk, för att sambon släpade runt mig i en takt som jag egentligen inte ens kan gå i eller kombinationen som gör att jag nu ligger (ja ligger) i soffan och skriver det här. Det rycker i benen och jag är helt och fullständigt slut. Skorna tyckte jag var jättebra och de spränger framförallt inte grus under mina fötter.. bara det är ju ett enorm plus! ;)
 
Min dag har idag gått i jobbsökarandan så jag har fått iväg ett antal ansökningar. Jag vet inte varför det är så ansträngande, psykiskt, att söka jobb? Jag blir helt utmattad av det hela men det är väl för att jag vill så gärna och vet vad ett jobb i norr innebär. Jag lägger ner så mycket energi och vill få ut så mycket som möjligt av varje ord. Det är svårt. Något som däremot kommit lite i skymundan (hej ångest) är pluggeriet. Måste.ta.tag.i.det.nu. Inte så att jag är efter någon deadline eller så men jag är ju inte före på något sätt heller. Ska faktiskt ta och läsa en artikel nu till seminariet vi har på torsdag.. *ljudet av avcheckning på listan väntar om det nu hade haft ett ljud*.
.
 

Kommentera

Publiceras ej