Lång promenad!

4kommentarer

Känner ett behov av att hoppa in här och berätta att jag (vi) är just hemkommen från en 72 (!) minuters promenad. Jag är inte trött nu, jag är helt jäkla slut haha. Blev längdrekord också, 5.6 km och nej det kanske inte är så snabbt för vissa men jag går verkligen så snabbt som min kropp tillåter. Jag blir helt slut, svettig och andfådd så det är inte som att jag lullar omkring där ute utan jag kämpar!
 
Nu ska vi se ett avsnitt av en serie innan sängen kallar mitt namn. Tror det blir grymt skönt att lägga sig ikväll!
 
Natti på er! :)

4 kommentarer

Therese

14 Mar 2014 09:07

Bra jobbat! Man ska alltid se till vad ens egna kropp fixar. Alla har olika förutsättningar för att t ex gå en sådan lång runda. Vissa kan springa en sådan runda och bli hel svettiga medans andra blir lika svettiga och kämpar lika mycket genom att gå.
Heja dig! Superbra!

Therese

15 Mar 2014 20:33

Bra kämpat!

Jenny

17 Mar 2014 07:49

Va härligt med en riktigt långpromenad! man känner sig ju så full av energi när ma när tillbaka även om man är trött:)
Så kul att läsa, du är alltid på foktuserad och duktig! :)

Biggie

25 Mar 2014 14:37

Jag tycker att du är hur duktig som helst. :-) Jag orkar som mest 2 km om jag ska lyckas gå varje dag. Går jag längre måste jag vila 1-2 dagar. Eftersom jag vill gå varje dag prioriterar jag kortare promenader.

Kämpa på! :-)

Kommentera

Publiceras ej