Måndag

2kommentarer

Jag grävde helt ner mig i skolan och alla saker runt om i livet som pickade på där ett tag. På den positiva sidan så slipper vi bli hemlösa då Philip skrev på ett hyreskontrakt i fredags (lägenhet här i Halmstad tills vidare). Det var rätt stressande där ett tag när vi kände att vi kommer stå utan bostad efter att vi måste lämna över vår sålda bostadsrätt...och skolan då. Jag satt hela dagarna, hela nätterna i 2 veckor. Jag var helt förstörd men jag fick det inlämnat och har även redovisat det muntligt och fick fina kommentarer på det från läraren. Det märks tydligen att jag är ambitiös var en av hennes kommentarer.. känns bra att mitt slit iaf märktes.
 
Haft lite pusta ut helg med fint väder, sol, häng i sambons brors trädgård och shopping på Väla i Helsingborg igår. Imorgon börjar allvaret igen med sista kursen på min högskoletid. Dags för C-uppsats nu.
 
.. och så är det ju också dags för att gå ner x antal kilon nu. Har infört godisförbud fram till sista maj, så precis 2 månader blir det. Har blivit alldeles för mycket godis sista veckorna. Har även skrivit matplanering och ska handla till det ikväll när sambon slutar jobbet. Känner mig rätt pepp faktiskt :)
 
Bjuder på lite bilder från helgen!
 
 
Fint väder i fredags
 
 
..och i lördags. Var sååå varmt i solen och 17 grader i skuggan.
 
 
Sånt gör sambon glad ;)
 
 
.. och när han är glad så blir det bus med brorsonen hans :)
 
 

.. och ett av shoppingplaggen från igår. Koftan som kostat 700 men som jag betalade 209 för. Älskar de neongröna linjerna.. så fräscht :) Det enda som är negativt med koftan är att den är rätt stor så jag ser större ut i den jämfört med andra koftor men jag blev så kär så jag kunde inte låta bli.

2 kommentarer

Linda

31 Mar 2014 16:37

Kul att se att du är tillbaka här igen! Har verkligen saknat att läsa dina texter!

Svar: Tack vad snällt :) Skönt att vara tillbaka.. igen ;)
Sara

Hanna

31 Mar 2014 17:34

Finns många saker som är viktigare än att se så smal ut som möjligt. =) Fin kofta!

Svar: Det är väl så ;) Tack
Sara

Kommentera

Publiceras ej