Besatt

1kommentarer

Har tillbringat kvällen hos mamma där min syster och hennes barn också hälsade på. Det känns helt fantastiskt (och fortfarande overkligt) att vi kan umgås på det sättet nu. Någon timme här och var, vardagshäng bara. Jag pladdrar på om mat, matlistor, matplanering, maträtter. Jag hade 2 veckor där jag var absolut besatt av inredning när vi flyttade hit, det var allt jag pratade om och nu har den besattheten tydligen bytts ut till nyttig mat istället. Jag pratar sönder öronen på alla som vill (och inte vill) lyssna. Jag blir lätt besatt av saker tydligen. Hehe.
 
Imorgon kommer min plastsyster med sambo hit och hälsar på i någon timme, inte träffat henne på över 1 år så det ska bli trevligt att träffa henne! Hon bor 23 mil härifrån och vi har inte riktigt hunnit med att åka upp dit än.
 
 
Fortsätter i samma anda och visar bild på vardagsrummet. Blogginlägg blir roligare med bilder va? .. även om dom inte har något som helst att göra med innehållet på inlägget? eller?! Hehe, nåväl!
 

1 kommentarer

CG

11 Sep 2014 20:39

Åhh, vilken fin tavla ovanför soffan! Vem är konstnären?

Kram ♥

Svar: Visst är den :) Den är köpt på Jysk :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej