Söndag

3kommentarer

Söndag då! Vaknade upp efter en mardröm och den långa sovmorgonen jag såg framför mig blev inte riktigt sanning. Kunde inte riktigt somna om! Efter att ha gjort frukost på sängen till sambon så gjorde vi så småningom oss i ordning för att gå och rösta. Efter det tog vi en tur på stan för lite shopping följt av en promenad på ca 35 minuter längs samma promenadslinga som tidigarei veckan. Brukar lyssna på min ipod under mina promenader men den har slut batteri och jag har tappat bort laddningssladden i flytten och får därför lyssna på spotify via min mobil på mina promenader nu vilket fungerar alldeles utmärkt Älskar att lyssna på musik under mina promenader (när jag går själv vill säga), känns mycket enklare att gå med bra musik i öronen. Vad tycker ni? Musik eller inte musik?
 
 

3 kommentarer

yelling timber

14 Sep 2014 23:07

Jag älskar att ha ljudbok på när jag är ute och går. =) Det är supermysigt.

Svar: Har nog aldrig riktigt lyssnat på ljudbok (någonsin) får testa det någon gång :)
Sara

CG

15 Sep 2014 20:21

Om jag går själv så absolut musik, då får man upp tempot också!

CG

15 Sep 2014 20:21

Om jag går själv så absolut musik, då får man upp tempot också!

Kommentera

Publiceras ej