Dagens klädval

5kommentarer

I förrgår var jag på stan en snabbis och gick in på Kappahl. Jag kan normalt sett inte köpa byxor i affären (inte på stora storleksavdelningar heller). Jag drar större storlek nertill än upptill. Hur som helst så gick jag in på Kappahl för att kika vad de hade och gick igenom reasnurran (älskar reor) och hittade ett par riktigt stretchiga jeans (jeggings?) som verkade vara höga i midjan. Köpte dem utan att prova med tanken om att jag nog kommer kunna ha dem inom någon månad. Provade dom när jag kom hem och jag kunde till min stora förvåning ha dem. De var dessutom inte 56:or utan 54:or. De sitter jäkligt tajt men de är ändå rätt sköna. Nu är det ju på grund av stretchen och jag kan inte ha andra byxor i den storleken.. men ändå! Kul!
 
Ska iväg till Philips bror med familj om 20 minuter på middag samt att Philip ska hjälpa till där i huset och så här ser jag ut idag. Har på mig jeansen och en ny tröja som jag ÄLSKAR, bästa tröjan! (Ellos).
 

Visst älskar vi alla suddiga mobilbilder? Nåja.

5 kommentarer

Linda

09 Oct 2013 17:30

Vart gömmer du dina kilon? Tycker att du ser mindre ut än vad man skulle kunna tro. Hur lång är du? Hoppas att middagen var god:)

Svar: Jadu :) Jag är väl rätt "proportionerlig" så det hjälper väl en del men sen tror jag också att jag ser större ut i verkligheten (?) samt att jag nog hade upplevts större om man hade haft något/någon att jämföra med som står bredvid. Får försöka fota mig med någon och lägga in sen i framtiden :) Jag är 170 cm lång.
Sara

Maria

09 Oct 2013 17:57

Skulle skriva precis som föregående. Tycker inte alla att du ser ut att väga 160 kg.
Du är super söt / fin idag :-)

Svar: Tack vad snällt! :) Svaret till Linda gäller väl även här :) Tror jag hade upplevts större bredvid någon.
Sara

Moster

10 Oct 2013 08:05

Snyggo! Du inspirerar mig att ta tag i mina egna kilon:) kram

Svar: Tack och vad kul! :) Kram
Sara

jenny

10 Oct 2013 18:45

Grymt skön stil du har när man kollar igenom bilderna:) söker man finns det en del fint därute för oss att klicka hem oxå:)

Svar: Tack :) Ja det gäller att hitta guldkornen bland allt skit ;)
Sara

Mamma

11 Oct 2013 19:09

Vad roligt att du hittade ett par jeggins. Även om de är strechiga är det något annat att bära än vanliga leggings, eller hur? Du är jättefin!

Svar: Ja det känns riktigt skönt att kunna använda byxor igen. Älskar ju kjolar och klänningar men när man bara kan använda det känns det till slut lite tråkigt och börjar känns mig less på det nu :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej