God morgon!

1kommentarer

Sitter här i soffan med täcket, tända ljus och en portion havregrynsgröt med kanel och äpple ovanpå. Surfar runt på olika bloggar, droppar en kommentar här och där och satsar allt på att få världens bästa start på denna fredagen! Funderar på att gå en sväng på stan om någon timme men är osäker på att jag faktiskt vill det med tanke på att det är löning idag. Om jag beslutar mig för att bege mig ut så ska jag försöka komma ihåg att köpa fredagsblommor för att göra det helgfint här hemma!
 
God morgon på er bloggläsare!

1 kommentarer

Linda

25 Oct 2013 13:03

Du har ofta så fina kläder på dig! Jag tycker att det är svårt att hitta något snyggt så jag undrar vilka affärer du shoppar i?

Svar: Tack :) Ja utbudet är ju inte massivt men jag handlar på Lindex och Kappahl, enstaka fall H&M men mest för att jag tycker det är svårt att hitta H&M som har stora storlekar. På nätet handlar jag mest från Ellos men det händer även att jag beställer från Bonprix och enstaka gånger från Cellbes. Handlar det mesta av mina kläder på nätet :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej