God natt

3kommentarer

Tittade på powerpointen som vår lärare la ut efter föreläsningen som jag missade idag. Visade sig att jag inte missade något alls då allt handlade om lärarens egna avhandling vilket är material jag hört den läraren prata om tidigare. Känns skönt i alla fall att jag inte missade något jag inte redan hört förr.
 
Dagen har susat förbi, har varit lite i affärer efter att Philip slutade jobbet följt av ett litet besök hos hans bror med barn och sen är det Breaking Bad som förgyllt vår kväll. Tittade just på sista avsnittet av säsong 4. Inte haft mer av det där hemska ätbegäret vilket har varit skönt!
 
Nåväl, ville mest kika in och säga god natt på er!
 
 
Jag idag just innan sambon hämtade upp mig.
 

3 kommentarer

Susanne

25 Oct 2013 08:10

Du är jättefin. Liknar en riktig plusmodell. Lycka till på din resa med vikten. Vet själv hur det är o kämpa...gått ner 52 kg på nio månader men med våld o vaselin går allt haha kram

Svar: Åh tack vilka snälla ord! ;) Haha, våld och vaselin, fantastiskt! Stort grattis till din fina viktnedgång!
Sara

Getsmaller

25 Oct 2013 11:45

Tycker också du är snygg :)
Räknar du kcal eller nåt för jag gillar många av de matförslag du visar men kanske missat om du går på nån speciell diet eller räknar kcal

Svar: Tack :) Förr räknade jag kcal men nu så räknar jag inte men försöker äta enligt det tänket. Vissa rätter räknar jag på men ofta gör jag bara en snabb överslagsräkning i huvudet för att ha ett hum om ungefär vad jag äter. Hoppas på att det ska fungera i längden men om jag slutar gå ner i vikt får jag väl börja räkna mer strikt igen :)
Sara

jenny

25 Oct 2013 20:24

Snygg kjol! Ser lite läderaktig ut? :)
Riktig partyvibb på den och så en mjukare tröja, topp! :)

Svar: Ja det är tre sektioner med "läderaktig" yta och resten bara svart stretchtyg. Kändes som en lite höstigare outfit :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej