Organisera mera

0kommentarer

Godmorgon bloggen. Ja eller god förmiddag. Sov lite längre idag än vad jag hade tänkt men jag var så himla trött. Börjar (nästan) varje morgon med astmaproblem fortfarande (förkyld - FORTFARANDE - hur många veckor som helst nu) och i och med de problemen så blir jag såå trött resten av dagen (för att piggna till lagom till det är sängdags).
 
När jag piggnade till igår på kvällen (vid 23.30) så fick vi ett ryck och rensade, städade ur och organiserade om vårt lilla skafferi. Jag kan bli galen på det ibland då det varit kaos där i. Vi har ett sådant som man drar ut och det är brevid en vägg så man kommer bara åt det från ett håll. Jag älskar egentligen att rensa och organisera om, speciellt efteråt men även under tiden. Känns så skönt att få slänga saker. Tur att jag är så lat och inte orkar göra sådana organiseringar och rensningar så ofta annars hade jag väl slängt ut halva hemmer vid det här laget ;)

Kommentera

Publiceras ej