Serier

0kommentarer

Vi har seriemaraton här hemma och vi har haft det i någon vecka nu. Är inne på mitten av 4 säsongen av Breaking Bad. Tror att det finns 5 säsonger. Nackdelen med att titta intensivt på en serie är att man blir lite väl inne i det hela. Hade Walking Dead maraton tidigare i år och till slut började vi se misstänka zombies när vi rörde oss utomhus i mörkret. Ser dock inte knarklangare nu med Breaking Bad men drömmer om det istället.
 
Utöver serietittande så har min dag mest spenderats på att städa. Jag har hållt på med diverse rengöringsmedel i flera timmar så mina händer mår inte helt bra nu. Torra! Har även fått till ett samtal med min farmor som fyller år idag och ett med min lillasyster. Hon är så duktig min syster, alltid varit min förebild trots att hon är tre år yngre än mig!
 
Nåväl, nu ska vi se ett till avsnitt innan sängen kallar våra namn. Föreläsning imorgon på morgonen.

Kommentera

Publiceras ej