Sovmorgon deluxe och Skypesamtal

0kommentarer

Jisses vad vi sover mycket nu för tiden. Under vardagarna har jag jättesvårt att ta mig upp och det är ofta först vid 10 tiden som jag efter mycket snoozande orkar pallra mig upp. Igår var jag så trött så jag somnade efter lunchen i en timme också. Idag sov vi sjukt länge, jag vaknade upp 13 och klev bara upp för att jag skulle skypa med familjen i norr. Sambon tog sig upp vid 14. Jag känner mig bakfull och överjävlig utan att ha druckit alkohol så jag sov nog aningens för länge.. men jag är fortfarande trött. Jag är trött på att vara trött. Jag vill gärna ta mig upp tidigare på morgonarna, framför allt på vardagarna. På helgen är det skönt att sova längre men 10 känns väl kanske som en mer lämplig tid att sova till då.. Vet inte varför jag (vi) är så trötta just nu, om det beror på förkylningen som inte vill lämna våra kroppar eller om det är något annat.
 
Hur som helst var det trevligt att se gänget upp i norr via Skype och jag fick vara med på paketöppningen. De hade kalas för minisyster idag istället för i torsdags. Hon fick ett lego med ridlägertema från mig och mellansystern som hon blev så glad för att hon skrek till, haha :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej