Systeryster

2kommentarer

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min minisysters födelsedag! Hurra på hennes 8-årsdag. Får se om vi lyckas få till ett skypesamtal lite senare. Jag älskar verkligen födelsedagar, andras och min egen, så det känns alltid lite extra tungt att bo långt borta när de jag bryr mig om fyller år.

Minisystern har blivit så stor så fort. Hon var ju nyss  5 år och snart är hon 10! Inte för snart hoppas jag då det är 20 år mellan oss och är hon 10 är jag 30, gulp! Så mycket jag vill göra innan 30 men jag inser att åren går och nu är det snart bara 1½ år kvar (fyller år i juli).  Hoppas på (ska) att vara under 100 kilo när den dagen kommer i alla fall!

Hur som helst, Grattis till min älskade minisyster på din 8-årsdag! Älskar dig!

 
Vi från i somras.

2 kommentarer

wilma

03 Oct 2013 15:37

Tack storasyster

Svar: Saknar dig :)
Sara

Mamma

03 Oct 2013 17:59

Det blir bättre för oss alla när ni flyttar upp ;)

Svar: .. eller ni ner ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej