Upp

3kommentarer

Förra måndagens vikt: 164.2 kg
Dagens vikt: 165.3 kg
 
En viktökning på  + 1.1 kg
Totalt: - 34.6  kg
 
Det blev ett plus, ett plus jag hade räknat med visserligen. Rätt säker på att jag borde gå ner det rätt omgående nu efter helgen, men vi får se. I lördags morse låg jag ca ½ kilo minus. Nåväl! Nu är det lugnare på alla fronter och jag är inte frisk men jag mår bättre i alla fall. Nu blir det till att skärpa till sig och inte tycka-synd-äta saker som min kropp faktiskt inte behöver.

3 kommentarer

Linda

21 Oct 2013 08:16

Tråkigt med plus även när de är väntade. Just helgplus brukar oftast försvinna rätt fort o lätt så hoppas att ditt gör det.
Funkade själv i helgen, vilket var rätt onödigt. Du var iaf på fest! Rätt skönt att det är måndag kan jag tycka. En ny vecka.

Svar: Håller med, skönt med måndag och ny vecka :)
Sara

Jenny

21 Oct 2013 10:39

Attans! bara att komma igen, precis som lina skriver brukar "helg" plus försvinna fort om du skötte dig resten av veckan :)
nya tag och kämpa väl! :)

Svar: Ja jag hoppas på att det är ett högst tillfälligt kilo som smugit sig tillbaka ;)
Sara

Anna

21 Oct 2013 11:42

Tusan också, men det fixar du snabbt igen! Visst verkar det som att man drar på sig en del vätska när man gör avsteg från sin diet? Sådan vikt verkar inte sitta "så hårt", så du har säkert tagit det och lite till när det är dags för vägning om en vecka igen. Heja, heja!
Anna

Svar: Ja det känns som att det ofta är så.. plus att jag tycker jag väger mer när jag har ont och min kropp var väl inte heeelt nöjd efter lördagens dansande o liknande. Blir ju smidig som bara den med alkohol men får betala priset dagarna efter ;) Stackars knän!
Sara

Kommentera

Publiceras ej