Go morron

4kommentarer

Visst har den här veckan gått extra fort? Redan torsdag morgon och jag sitter här och gör mig redo för skolan. Göra sig redo för skolan vid datorn? Men jo, måste ju distrahera kroppen med något medan jag trycker i mig den allt för tidiga frukosten. Alltid lika jobbigt.
 
Allmänt tycker jag att oktober har gått fort, redan november imorgon! I förrgår var det tre månader sen jag nystartade min viktresa. Tre månader som också har.. gissa.. jo gått jäkligt fort! Önskar verkligen att jag kunde hitta tillbaka till samma anda och jävlaranamma som jag hade de första 10 veckorna för helt ärligt vacklar jag lite här och var och är inte alls så stark psykiskt som jag borde vara just nu. Jag måste skärpa mig, ändra på saker och ting igen, nytända och hitta tillbaka till mitt starka jag. Är ju det där sista som är det viktigaste men också svåraste just för stunden.

4 kommentarer

Jenny

31 Oct 2013 09:14

Veckorna går så fort så man hinner inte alls med! Jobbigt men samtidigt skönt.. man hinner nästan inte tänka efter så har man klarat ännu en vecka :)

Svar: Nej dom bara springer ifrån en, veckorna vill säga! ;) Det är skönt om man är duktig gällande viktminskningen men lite stressande om man inte är på topp :)
Sara

Bettan

31 Oct 2013 13:06

Sara, fortsätt kämpa. Du är så otroligt duktig och har inspirerat mig. Har till och med skrivit i det i min blogg. Det är klart att det inte är lika roligt hela tiden att jobba med vikten, men nu har du den snygga kavajen att se fram emot.
Du har redan lyckats gå ner otroligt mycket. Har du testat att fylla ev ryggsäck med över 35 kilo och sen bära omkring med? Jag lovar att du inte orkar så länge.
Lycka-till-spark-i-baken till dig!

Svar: Åh jag såg att du nämnt mig nu, vad kul! :) Nej jag har bara känt på sambons kettlebell (16kg) när jag gått ner lika mycket som den men det är ju ett bra tag sen nu.. och bara den var ju sjukt tung (svag). Borde försöka fylla ngt med alla kilon jag gått ner.. ska klura på den ;) Tack förresten!
Sara

Ammie

31 Oct 2013 17:59

Hej Sara!
Jag fick ett tips om din blogg på min blogg, och jag har bara läst några rader här inne än så länge, men du är jätte duktig..! Jag själv behöver gå ner 60kg (ca) och behöver alla tips som finns.. Står även i kö för en GBP op.. Ska träffa dom i Säter på Onsdag! Men känner ändå att det kan vara bra med tips osv :)

Starkt jobbat :)

Kram <3 //Ammie

Svar: Hej, vad kul att någon tipsade om min blogg! Just nu (senaste veckorna) är det kanske inte världens mest inspirerande blogg (?) då jag känt mig lite krass men jag hoppas du kan finna inspiration/tips ändå :) Hoppas det går bra på mötet :) .. och tack!
Sara

Mizca

31 Oct 2013 19:01

Svar: Jodå, skall ge mig fan på det :)
Har ju en gåva att hämta ut om jag klarar det .. lättare å kämpa då ..

Kommentera

Publiceras ej