Lördag

2kommentarer

Hej på er!

Denna dag började med att min sambo var ovetandes om att jag klivit upp och satt mig i vardagsrummet vid datorn så när han kom smygandes med en tallrik med stekta ägg för att ge mig frukost på sängen så blev det lite fail när jag inte låg där längre. Jag hade inte en tanke på att han skulle göra det så fick lite dåligt samvete, haha :) Nåväl, blev frukost tillsammans i soffan framför breaking bad istället och det är ju inte fy skam det heller. Sällan vi äter frukost tillsammans.
 
Dagen har sen flutit på, vi har handlat, städat och tittat ett till avsnitt av serien. Ikväll bjuder vi sambons bror med familj på mat och det ska bli riktigt trevligt. Faktum är att jag borde stänga ner datorn och lägga undan den för att sedan förbereda maten lite nu. Ville mest uppdatera lite här, tvivlar på att det blir fler inlägg idag :)
 
Ha en fin lördag nu!
 
 
Så här tillbringade vi fredagskvällen. Gamla tvspel och tända ljus.

2 kommentarer

Lotta

26 Oct 2013 21:52

Hej.

Har precis hittat in på din blogg o inte hunnit läsa någonting men tänkte att jag i varje fall vill lämna ett avtryck o hälsa dig välkommen till mig o min blogg.

Hälsningar
Lotta
Www.viktinfo.wordpress.com

Mizca

27 Oct 2013 10:10

Vad gulligt :)

Svar: Ja, fredagen blev mycket bra med mycket jobb, skratt och mys framför Skilda världar.

Kommentera

Publiceras ej