Shopoholic

1kommentarer

Mycket i skolan nu så jag har suttit hela dagen med näsan i lagar, framförallt LSS. Känns skönt att ha kommit igång äntligen men det kommer vara mycket nu i helgen och även nästa vecka. Blir så när man läser två kurser samtidigt och de har uppgifter som ska göras nästan samtidigt. Tackade nej till jobbpass nästa vecka för att istället fokusera på skolan då. Känns som att det kommer behövas!
 
Idag efter att sambon slutade jobbet åkte vi iväg för lite shopoholicande. Min tanke var att agera personal shopper åt honom då jag tycker han behöver lite långärmade tröjor och framför allt, nya byxor. För 10 veckor sen vägde han 89.5 kilo och idag väger han 76.5 kilo (-13 kg på 10 veckor), han är inte riktigt nöjd än så han ska ner några kilon till (han påbörjade resan på 100 kilo förra året så han har gått ner en hel del!)
 
Hur som helst så tycker jag att hans byxor är alldeles för fladdriga på hans ben så han fick helt enkelt köpa nya! Sen rååkade jag visst köpa en ljusgrå lång kofta och en klänning på H&M.. eller jag råkade plocka på mig de, prova dem och sen snappade sambon åt sig dom och betalade, snällt :)
 
Orkar inte riktigt fota just nu och H&Ms hemsida hade bara klänningen men den här är det. Framhäver midjan bra! Supernöjd!
 
 

1 kommentarer

viktsextiosju.webblogg.se

06 Oct 2013 17:43

åh DEN vill jag ha!!!!

Svar: Ja den är så himla fin :) Älskar verkligen hur den framhäver midjan!
Sara

Kommentera

Publiceras ej