Storm och mer julklappsinköp

2kommentarer

Tydligen ska det ju vara en storm på G mot oss. Jag bor i Halland och enligt SMHI's hemsidan har de utfärdat en klass 3 varning här. Än så länge verkar det mest regna men vi får väl se hur det blir de kommande timmarna. Jag hoppas min fina sambo hinner komma hem från jobbet innan det sätter igång på riktigt.
 
Har för övrigt beställt en massa julklappar idag och igår! Shopoholicen i mig njuter. Det är bara en massa leksaker till alla barnen runt omkring oss även om jag också fick hemlevererat ett paket till sambon idag. En pyttegrejj i en enorm låda som absolut var tvungen att levereras till dörren? Förstår inte riktigt hur de tänkte på det företaget men jaja, fick hem den till slut (missade deras försök till hemleverans förra veckan).
 

Random söt bild ;)

2 kommentarer

Jenny

29 Oct 2013 11:19

Gu vad duktig du är med julklappsinköpen, försöker verkligen ta tillvara på din energi där och göra något åt mina julklappsinköp :)

Svar: Älskar att köpa julklappar! Förra året började jag i augusti så det här är nästan sent, haha. Vill absolut bli klar innan december annars blir jag stressad! :D
Sara

Anna/getsmaller

29 Oct 2013 18:07

Oj jag har inte ens funderat på julen ännu och tycker det är trist att handla du skulle kunna få bli proffsshoppare åt mig :)

Svar: Det är ju hur roligt som helst att köpa julklappar! :D
Sara

Kommentera

Publiceras ej