Tappad röst

0kommentarer

Jag låg rätt däckad i fredagskväll. Vaknade på lördagmorgon med hopp om att jag skulle må bättre då jag sagt att jag skulle följa med svägerskan och hjälpa henne med barnen när hon ville fota dem bland höstens fina löv. Jag mådde faktiskt bättre när jag vaknade så jag åkte iväg. Hade en toppendag i solen och friska luften och vi gick även en sväng på stan och tog en sallad på ett café till lunch. Vid 15 tiden började min röst att förlora styrka och det blev bara värre och värre för varje timma som gick. Började må crap också. Idag har jag ingen röst alls och det är nästan mer effektivt att viska än att försöka prata. Ska bli spännande att se hur det går imorgon då jag ska träffa min grupp för att prata ihop oss för redovningen på torsdag.
 
Idag blir det en lugn dag i soffan. Är rätt orkeslös men ska försöka att plugga lite när jag ändå inte kan göra så mycket annat. Återkommer imorgon! :)
 
 
Hösten är fin!
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej