Pyjamasdag

0kommentarer

Sitter fortfarande i pyjamasen idag.. ja fortfarande.. klev upp 7.40 och klockan är nu över 21 och det enda jag gjort är att vara hemma, i pyjamasen, och pluggat (lagat mat, ätit, och slötittat lite på lets dance också visserligen men ja ni förstår). Vill grotta in mig lite mer i mitt ämne innan min första handledarträff på måndag så jag kan få ut så mycket som möjligt av den. Sen känner jag också att jag borde hålla igen lite med plugget i helgen när sambon är ledig, blir lätt besatt så om jag inte pluggar så tänker jag på det eller så pratar jag om det. Jag är med andra ord rätt tråkigt att umgås med just nu! Stackars sambo ;) Borde börja packa lite smått också under helgen! .. men ja vad jag skulle kika in här för att säga är att jag är rätt tråkig nu och har inget att skriva om!
 
Kan skriva att jag är rätt så jättemycket sugen på något gott (onyttigt) just nu.. men jag ska inte äta något. Lustigt hur en fredagskväll automatiskt kan få en gottesugen.. Men 9 veckor utan godis var det ju!
 
 

Kommentera

Publiceras ej