Pyssel och fredagshälsning

3kommentarer

Freeedag! Pausade plugget och for till sambons bror med familj för lite lek med deras barn. Hade med en liten present dit som det lektes med och sen fick vi påskpyssla lite med flörtkulor och fjädrar. Evigheter sen man pysslade med sådant.. det var helt klart bland de bästa sakerna att göra när man var liten och gick på fritids. Minns fortfarande känslan av att få gå in i förrådet där allt pyssel var och välja ut vad man skulle använda... så fort jag tänker på det minnet blir jag helt lycklig i själen, haha :) Jag har aldrig hävdat att jag är helt frisk!
 
Vill mest kika in med en fredagshälsning och säga att jag vet att jag inte bloggar allt för mycket nu (allt är väl relativt visserligen.. ) men jag sköter mig med maten och jag är så sjukt pepp på det här! Riktigt kul att motivationen håller i sig!
 
 
Selfie i trappuppgången i väntan på att sambon skulle plocka upp mig ;)
 
Hoppas att ni har en fin fredagskväll nu! :D

3 kommentarer

yelling timber

11 Apr 2014 22:30

Vad superfin du var i håret! =)

Svar: Tack! :) Fick göra mig lite fredagsfin för att få någon slags fredagskänsla haha ;)
Sara

Maria

11 Apr 2014 23:26

Du är så otroligt vacker. Skönt att motivationen håller i sig. Du kommer att fixa detta galant. Msn har upp och nergångar så är det bara. Ska följa dig på vägen.

Svar: Åh tack så snällt :) Ja, visst kommer jag göra det.. förr eller senare! :) Kul att du vill följa!
Sara

Jannica Enneby

12 Apr 2014 13:39

Vad vacker du är!
Pyssel kan vara så himla skojj!! :)

Svar: Tack :) Ja verkligen!
Sara

Kommentera

Publiceras ej