Helgen

8kommentarer

Helgen blev kanske inte helt optimal denna heller. Jag vet inte varför min hjärna blir som förbytt så fort Philip är ledig. Han får helt enkelt jobba konstant så att jag kan hålla mig i schack gällande kost och sånt ;) Gick ju rätt bra ändå på vågen men ja.. ändå! Så vad har vi gjort i helgen? Jo vi har maratontittat på amerikanska masterchef (säsong 4), vi har varit barnvakt åt två extrema energiknippen, vi har varit på söndagsmiddag hos Philips pappa (lamm och potatis) och vi har åkt en massa bil för det är det vi gör i vårt förhållande. Åker en jäkla massa bil och pratar, pratar, pratar och just nu finns det så mycket att prata om. En sak som varit på "att göra listan" har varit att ta bilder som inte är selfies på mig till de jobbansökningar som kräver foto. Inte riktigt tagit tag i det förrän igår. Inte så att någon bild blev fantastisk men de får duga, dock kan jag inte riktigt bestämma mig för vilken bild jag ska använda. Lägger in två här under, vilken tycker ni är bäst? (För att bifoga vid jobbansökningar då). Önskar att ljuset var bättre men det ville sig inte så.
 
 
 

8 kommentarer

linda

10 Mar 2014 14:55

Jag tycker att det översta var bäst. Och vad du är fin! Tänk om man hade ansikte o hår som dig. Lycka till med ansökningarna.

Svar: Tack :)
Sara

Mizca

10 Mar 2014 15:55

Jag gillar den översta =)

Marielle

10 Mar 2014 16:59

Jag tycker också att den översta är en jättefin bild! :-) M.

Mamma

10 Mar 2014 17:44

Översta :)

Hanna

10 Mar 2014 19:20

Vad söt du är! Jag tycket tvärtom mot alla andra. Jag tycker också att den översta var fin men den nedersta var mer "professionell" och den översta mer "privat". Så jag tycker den nedersta passar bättre. =)

Svar: Håller nog med dig :)
Sara

C

11 Mar 2014 07:02

Jag håller med Hanna!

Angelica

11 Mar 2014 10:15

Tycker båda är jätte fina men den nedre för ansökningarna =)

Svar: Jo, jag tycker också nedre egentligen för det, även om jag önskar att ljuset från första hade funnit på den nedre ;)
Sara

Lisa

11 Mar 2014 23:32

Vilken skönhet du är! Tycker den översta bilden är finast, men både är väldigt tjusiga! Vad jag skulle göra för ditt hår..

Svar: Tack! :D
Sara

Kommentera

Publiceras ej