Sol!

0kommentarer

Var på föreläsning i förmiddags, tror det är sista föreläsningen på den här kursen då resterande tid ska spenderas på inlämningsuppgift och sen redovisning av den på ett seminarie. Var rätt givande föreläsning och jag fick lite tips på teorier för min uppsats. Sol är det ute också och jag hade idag på mig en jacka för första gången. Köpte den på sensommaren/hösten förra året men har aldrig använt den då den varit för liten i armarna och om magen. Idag sitter den mycket bättre även om jag hade behövt minska minst 1-2 cm på armarna för att det skulle vara helt bra.. aaaaningen tajt där... men men, den är knallröd och jag kände för att ha på mig en glad färg och allmänt ha på mig något glatt. Måste vara solen som påverkade mig ;)
 
Efter plugget fick jag mig ett träningspass här hemma i form av städning av vår lägenhet.. den har kommit lite i skymundan på sista tiden då vi haft så mycket annat att tänka på. På tal om annat att tänka på så var vi på en lägenhetsvisning på en lägenhet (hyres) här i Halmstad igår som var superfin men känns som att vi behöver enorm tur om vi ska få den. Har även fått erbjudande (plats 5) på en lägenhet i Luleå men det är en 1a med inte allt för hög standard så  jag vet inte hur vi vill göra med den.. sista dagen att bestämma sig idag. Dessa beslut!
 
Nåväl, lämnar er med en bild på vårtecken som jag såg igår.
.
 

Kommentera

Publiceras ej