Blandad kompott

0kommentarer

Hej hej!

Fortfarande lite ovan vid bloggandet. Hade en trevlig helg där vi umgicks med min pappa och hans fru. Pappa ringde och väckte mig 8.45 på lördagen (tror aldrig jag varit så trött och förvirrad i ett samtal) och frågade om våra planer för dagen och om vi skulle med till Ikea (i Haparanda) och visst ville vi det. Så efter att ha gjort oss iordning åkte vi dit upp och shoppade lite. Väl där berättade pappa att de tänkt sova över hos oss så på kvällen blev det vin (och annan alkohol för killarna) och spel för hela slanten. Riktigt trevligt.

 

 
Från bilen på väg upp mot Haparanda (fotat i Kalix).
 
Händer inte så mycket annat, kämpar med den här höstdeppen eller vad det nu är för något som härjar i mitt inre. Vill helst av allt bara gömma mig under täcket och sova bort hela dagarna, är så ofantligt trött!
Tycker att det får lov att försvinna snart, känns inte alls särskilt roligt och jag känner mig så osocial som självmant har svårt att finna orken att göra annat än att sitta i min låtsasgrotta (neddragna rullgardiner och släckta lampor).. 
 
Imorgon får jag i alla fall skärpa till mig för imorgon ska vi ut och äta på restaurang jag och sambon. Imorgon är det nämligen vår 4 års dag! :) Vi har hunnit med så mycket på 4 år att det känns som minst 10 men samtidigt känns det som att jag träffade honom förra året för första gången, det har gått så fort.
 

Kommentera

Publiceras ej