Halloweenfest

0kommentarer

Något som jag tillbringat väldigt mycket tid med på sistone är att planera en halloweenfest för familjen här i Luleå. Mest för kidsen men också för de vuxna och i helgen gick den av stapeln. Ja det var fel helg men det var den helgen vi kunde få ihop alla då flera jobbar nu i helgen. Jag vet inte hur många timmar jag suttit och planerat, pysslat, fixat och sökt inspiration. Så himla roligt! Önskar jag hade tagit fler bilder på allt men nåväl! Vi hade roligt i alla fall! Det blev läskig entré med läskiga ljud (spotify) och till välkomstdrink (allt var alkoholfritt) bjöds malda zombiehjärnor (frozen raspberry daquiri utan alkohol typ), middag, monsterdesert, skattjakt och massa lekar bland annat skelettrace, känna på äckliga saker, göra mumier och jaga spöken. Vi hade lite läskiga och oläskiga snacks och spökljus (uv lampa). Det får bli en årlig tradition! :)
 
 
Jag var en ond drottning. Alla ursäkter för att bära en tiara är en bra ursäkt.
 
 
Philip var döden.
 
 
Dekoration i taket. Jättespindel!
 
 
Lite av spökljuset.
 
 
Bål med ögon och läskiga händer.
 
 
.. och en av lekarna. Min syster blir mumiefierad.

Kommentera

Publiceras ej