Tredje dagen

3kommentarer

Hej hej!
Inne på min tredje duktiga dag och med duktig menar jag tredje dagen med bra mat, inget godis och tredje dagen med motion (promenader). I måndags blev det till och med dubbla promenader. Promenade till min mamma på måndag morgonen för att hålla min lillasyster sällskap (höstlov) och sen efter några timmar kom mina syskonbarn dit också så fick jag passa dom också när deras föräldrar jobbade. Barnpassandet har ökat rejält sen vi flyttade hit till Luleå, älskar det :)
 
Måndagkväll och tisdagskvällen blev det kvällspromenader med Philip. När vi gick där så kände jag hur mkt jag har saknat våra promenader, är en mindre evighet sen vi promenerade tillsammans. Bara vi två, inget som distraherar, vi gör ngt som inte involverar teknik och sen älskar jag kvällsluften.
 
Har haft en väldigt väldigt lång period där jag inte skött mig med varken kost eller motion. Små försök har gjorts att komma på rätt bana men det har inte fungerat. Har haft en rätt jobbig höst med depp och jobbiga känslor och jag har bara känt att det varit svårt att vara duktig när man känner sig så jäkla dålig men sen känner man ju sig extra dålig för att man inte är duktig.
 
 
Kom i alla fall in från en 35 minuters promenad här för en liten stund sen. Vandrat omkring på alla smågator här i Luleås centrum. Bilden är från promenaden.
 

3 kommentarer

Carina

29 Oct 2014 12:34

välkommen tillbaka!

Svar: Tack :)
Sara

jenny

30 Oct 2014 11:34

Hejja hejja! skönt att vara på rätt väg igen! (härlig vy över kranen, den såg jag många gånger på ett tidigare jobb jag hade :) )

Svar: Ja det känns skönt! Ah kul! Har inte hunnit promenera något där vid vattnet än men får ta en promenad där någon dag. Rätt roligt att utforska nya vägar här via promenader :)
Sara

Biggie

31 Oct 2014 19:05

Jag har varit inne i samma dåliga beteende men håller på att hämta mig.... hoppas jag. Jag hejar på oss båda :-)

Kommentera

Publiceras ej