Hålla sig borta

0kommentarer

Haft en umgås-med-familjen-dag idag. Åkte iväg rätt så snart efter att jag vaknade till mamma och efter några timmar åkte jag vidare till syster (och hennes barn) för att sen promenera tillbaka till mamma tillsammans med nämnda syster för att äta middag. Självklart ville jag umgås med dom men jag ville också hålla mig borta ifrån hemmet då Philip och mammas man höll på att hänga upp projektor, projektorduk och tv där. Sådant leder enligt egen erfarenhet till frustration och ångest, speciellt med våra gipstak, så jag håller mig mer än gärna undan sådana moment! Nu är allt på plats i alla fall och det är ju såklart fantastiskt skönt! Snart blir det filmkvällar på riktigt igen! Blir nog filmkväll redan idag faktiskt men vi håller oss till att kika på den via tvn än så länge, fattas några sladdar till projektorn :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej